از آشپزخانه برای پخت و پز استفاده می شود. بسیاری از خانواده ها کابینت هایی را در آشپزخانه نصب می کنند که این امر باعث افزایش فضای آشپزخانه و افزایش زیبایی شناسی آشپزخانه می شود. درب کابینت بخشی جدایی ناپذیر از کابینت است. برای داشتن دکوراسیون بهتر کابینت ، ساخت درب کابینت باید نفیس باشد. بنابراین ، در مورد کابینت ام دی اف نوین چوب چطور؟ در اینجا مقدمه خوبی برای مواد درب کابینت ارائه شده است.

اجزای کابینت MDF - گزینه کم هزینه با کیفیت بالا

محصول چوبی مهندسی ساخته شده از الیاف چوب شکسته ، موم و رزین ، MDF (فیبر تخته متوسط) در ابتدا به عنوان جایگزینی برای محصولات چوب جامد در دهه 1980 معرفی شد. برخلاف چوب سخت چوب و چوب نرم ، MDF در برابر انبساط طبیعی و انقباض ناشی از تغییرات رطوبت ، آب و هوا و دما مقاومت می کند. از آنجایی که در برابر این نوسانات مقاوم است ، احتمال تحریک ، پیچ و تاب یا تعظیم در طول زمان کمتر خواهد بود. قابلیت اطمینان در تولید ام دی اف باعث ایجاد سطح کاملاً صاف و لکه دار می شود که باعث می شود رنگ و یکنواختی جذب چسب در تمام درهای کابینت یا جبهه کشو شود.

لیست قیمت محصولات شرکت نوین چوب

نه تنها MDF قوی و انبساطی و انقباضی مقاوم است ، بلکه می تواند مشکل قوام و نقص ضعیف را از بین ببرد ، بلکه به طور فزاینده ای در برابر محیط زیست مسئول است. علاقه به محصولات MDF نشانه ای از کند شدن نیست و آنچه به عنوان یک روند شروع می شود به نظر می رسد که ماندن آن در اینجاست. با پیشرفت در پایداری محیط زیست ، کیفیت بالاتر و روش های تولید سریعتر و سبک ها و ترکیب های جدید ، نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم آینده این امر چه چیزی را به ارمغان می آورد.

چه موقع و چرا از MDF استفاده می کنیم؟

MDF برای دوام ، قیمت مناسب ، ظاهر و یا هر ترکیبی از این سه انتخاب شده است. ثبات MDF به ویژه در آشپزخانه ها و حمام ها دارای مزایای قابل توجهی است که معمولاً تغییرات چشمگیر و سریع دما و رطوبت را تحمل می کنند.

 

درب های کابینت mdf جایگزین

https://vinachoob.com/wood-sheet/novinchoob-mdf/

اگر می خواهید درهای کابینت جایگزین یا جبهه های کشو را نقاشی کنید ، MDF گزینه مناسبی است. نقاشی درهای کابینت یا جبهه های کشو به شما یک رنگ پالت بی پایان را برای انتخاب می دهد. درب های کابینت MDF ناتمام و جبهه های کشو در انواع مختلفی از جمله مربع و پانل ترکیبی سنتی ، سبک شیکر مدرن تر و تمیز تر و طراحی اسلب مدرن قرار گرفته است.

درب های کابینت ام دی اف

درهای کابینت جایگزین درب های کابینت

درب های کابینت ام دی اف با گزینه آغازگر سفید: