از بالاترین تا پایین ترین قیمت ، ساخت کابینت آشپزخانه شما ، انتخاب مواد:

 
تخته سه لا
تخته سه لا گرانترین انتخاب برای ساخت کابینت آشپزخانه است ، و معمولاً وقتی می گویند کابینت های "چوب جامد" ، طراح شما به چه معناست. این سازه از نظر ساختاری بسیار صحیح است و از چسب چوبهای ضخیم با هم در الگوهای متضاد دانه ساخته شده است تا به استحکام آن افزوده شود. کیفیت تخته سه لا به ضخامت و درجه چوب مورد استفاده بستگی دارد و کیفیت جعبه را تحت تأثیر قرار می دهد. به راحتی رنگ می شود و روکش ها یا لمینت ها را به خوبی می پذیرد. در مناطقی از کشور با رطوبت بالا ، کابینت های "چوب جامد" ممکن است مستعد پیچ خوردن باشند ، بنابراین تعویض تخته سه لا از سطح دریایی یک انتخاب عالی است. گزینه های سبز ، که VOC کمتری منتشر می کنند در دسترس است.
MDF (تخته فیبر با چگالی متوسط)
MDF یک ماده محکم و ساختاری کاملاً صوتی است و روکشها را به خوبی می گیرد. در حقیقت ، اغلب محصولات بسیاری را مشاهده می کنید که MDF را با مواد جامد و روکش مخلوط می کنند. MDF اغلب در مبلمان اتاق خواب کودکان مورد استفاده قرار می گیرد زیرا این ماده قوی است. این ماده با چسباندن الیاف چوبی به هم ساخته شده است ، و نگرانی در مورد خاموش کردن گاز فرمالدئید مورد استفاده در چسب های رزینی وجود دارد. برای اطمینان از استفاده از مواد دارای انتشار کم VOC ، با پیمانکار خود مشورت کنید
صفحه ذرات
اگر با بودجه محدود کار می کنید این ماده برای شما مناسب است. بجای ساخت با استفاده از الیاف چوب یا روکش ، عمدتاً از خاک اره و ضایعات چوب ساخته شده است که به رزین محدود است و دارای مقادیر بالاتری از VOC از تخته ذرات یا تخته سه لا است. ساخت چوب استفاده از پیچ ها را دشوار می کند و اگر نیاز به جداسازی و مونتاژ جعبه های کابینت خود دارید ، ممکن است زنده نمانند!
 
صفحه ذرات و MDF هر دو می توانند تحت تأثیر رطوبت قرار بگیرند که می تواند باعث انبساط شود. هر دو روکش را به خوبی نگه می دارند ، اما MDF متراکم تر این دو است. همچنین مواد ساختمانی کابینت آشپزخانه سازگار با محیط زیست نیز وجود دارد که VOC کمتری از خود ساطع می کنند ، بنابراین مطمئن شوید که در صورت نگرانی با پیمانکار خود صحبت می کنید!
از روشهای ساختمانی استفاده شده آگاه باشید!
روش های به کار رفته در ساخت کابینت های شما با توجه به سازنده و کیفیتی که می پردازید متفاوت است. اطمینان حاصل کنید که هر کابینتی را انتخاب کنید ، چه سهام و چه سفارشی ، این است که سازنده کابینت شما از تکنیک های مناسب برای کاربری استفاده می کند. اتصالات محکم به معنای کابینت های بادوام است. تکنیک های مشکی خوب که قسمت ها به هم وصل شوند ، مانند اتصالات مایع و تنون یا کبوتر با چسب ، میخ ها و پیچ ها اتصال محکم ایجاد می کنند.
 
انتخاب جعبه های مناسب کابینت یک عنصر مهم در رضایت کلی شما و قابلیت استفاده آشپزخانه شماست. در کابینت و طراحی تولمین ما متخصصانی در زمینه همکاری با شما برای انتخاب جعبه های مناسب کابینت برای رفع نیازها و بودجه زیبایی شناسی شما هستیم. اگر قصد بازسازی آشپزخانه را دارید ، فقط با ما تماس بگیرید! تیم طراحی ما برای ایجاد آشپزخانه های رویایی خود به مشتریان ما Ann Arbor کمک کرده است و ما نیز می توانیم به شما کمک کنیم!