یاد بگیرید که چه مواد برای ساخت کابینت آشپزخانه بهترین هستند

کابینت آشپزخانه شما یک کانون اصلی یک طراحی موفق آشپزخانه است. آنها نه تنها از نظر عملکردی مهم هستند و یکی از پرکاربردترین عناصر کل آشپزخانه شما هستند ، بلکه به ایجاد سبک شما نیز کمک می کنند. در حالی که به عنوان انتخاب میز رومیزی و یا انتخاب اجاق گاز مناسب آن چندان هیجان انگیز نیست ، ساخت کابینت آشپزخانه شما یکی از مهمترین گزینه هایی است که در استفاده طولانی مدت از آشپزخانه شما ایجاد می کنید.
 
ساخت کابینت آشپزخانه وقتی قیمت خود را می رساند ، دامنه آن را اجرا می کند. دانستن کیفیت ساخت و ساز و مصالح مورد استفاده می تواند به شما کمک کند تا ببینید چرا! بیایید نگاهی به جعبه های کابینت ، آنچه در آن هستند ، نحوه ساخت آنها و مصالح مورد استفاده را بررسی کنیم.
جعبه کابینت چیست؟
وقتی طراح یا پیمانکار شما در مورد جعبه کابینت آشپزخانه صحبت می کند ، آنها در مورد زیرساخت های فیزیکی کابینت منهای درها ، تریم و سخت افزار صحبت می کنند. جعبه کابینت شامل یک ضربه پا (اگر یک کف یا پایه باشد) کف ، قفسه ها ، طرفین ، راه آهن پشتی و بالا.
 
نحوه ساخت جعبه های کابینت آشپزخانه بین تولید کنندگان متفاوت است ، اما فقط دو سبک جعبه وجود دارد ، قاب بندی شده و غیرمستقیم. نحوه ساخت آنها بسیار مشابه است. تنها تفاوت های واقعی نگاه و دسترسی به داخل کابینت است.
کابینت های قاب دار
یک قاب چوب را در لبه بیرونی جلوی آن بگنجانید. آنها سنتی تر به نظر می رسند و بسته به روکش درب ، تغییرات سبک ارائه می دهند. سه نوع پوشش وجود دارد. پوشش کامل قاب را به طور کامل می پوشاند. روکش جزئی به معنای این است که قاب تا حدودی پوشانده شده و تمام عیار باشد به این معنی که درها و دراورها طوری طراحی شده اند که در داخل قاب قرار گیرند.
 
کابینت های فریم
Frameless دسترسی بیشتری را ارائه می دهد. مقدار فضای ذخیره سازی کمی بیشتر است زیرا جعبه کشو محدود به قاب جلویی نمی شود. این سبک همچنین به عنوان "سبک اروپایی" شناخته می شود و به طور معمول درب های روکش کامل ورزشی است.
مواد مورد استفاده در ساخت کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه از سه نوع چوب "مهندسی" ساخته شده است. همه موارد استفاده و بسته به نوع استفاده شده در ساخت و ساز دارند و می توانند در قیمت بسیار متفاوت باشند. مواد بهتر باعث بهتر شدن می شوند. کابینت های ماندگارتر ، بنابراین همیشه سعی کنید بهترین جعبه های کابینتی را که می توانید از آنها تهیه کنید ، خریداری کنید.